Jak zaprojektować inwestycję, która będzie sprzedażowym hitem... i nie zbankrutować?
Będzie o tym, jak wyróżnić swoją inwestycję mieszkaniową, gdy w okolicy powstaje kilka innych: w co warto ją wyposażyć, jaki standard przyjąć, jak o niej mówić i jak ją pokazywać, by na końcu zgodziło się w excelu.
Sekretna sztuka inteligentnych promocji – tak pokrótce można opisać temat dyskusji, którą na scenie FRN prowadzić będą: Sebastian Barandziak, prezes zarządu Dekpol Deweloper, Robert Chojnacki, współwłaściciel REDNET Property Group, Aleksandra Goller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Skanska, Paweł Komar, przewodniczący Rady Nadzorczej Vortune Equity Group S.A., Krzysztof Kuniewicz, dyrektor operacyjny 3D Estate Sp. z o.o.
To znakomite towarzystwo rynkowych praktyków w debacie sprawnie poprowadzi Marcin Krasoń, business growth manager Otodom Analytics.
Wszystkiego dowiedzą się Państwo w poniedziałek, 19 czerwca o godzinie 12:45
Więcej w programie >>> TUTAJ