Organizator:

Jak zaprojektować inwestycję, która będzie sprzedażowym hitem... i nie zbankrutować?

Podziel się

Będzie o tym, jak wyróżnić swoją inwestycję mieszkaniową, gdy w okolicy powstaje kilka innych: w co warto ją wyposażyć, jaki standard przyjąć, jak o niej mówić i jak ją pokazywać, by na końcu zgodziło się w excelu.

Sekretna sztuka inteligentnych promocji – tak pokrótce można opisać temat dyskusji, którą na scenie FRN prowadzić będą: Sebastian Barandziak, prezes zarządu Dekpol Deweloper, Robert Chojnacki, współwłaściciel REDNET Property Group, Aleksandra Goller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Skanska, Paweł Komar, przewodniczący Rady Nadzorczej Vortune Equity Group S.A., Krzysztof Kuniewicz, dyrektor operacyjny 3D Estate Sp. z o.o.


To znakomite towarzystwo rynkowych praktyków w debacie sprawnie poprowadzi Marcin Krasoń, business growth manager Otodom Analytics.


Wszystkiego dowiedzą się Państwo w poniedziałek, 19 czerwca o godzinie 12:45

 

Więcej w programie >>> TUTAJ