Organizator:

Więcej, więcej, więcej, czyli o skutecznych strategiach sprzedaży w fazie stabilizacji na rynku mieszkaniowym

Podziel się

Czy integracja nowoczesnych technologii, zrozumienie potrzeb klientów oraz transparentna komunikacja wystarczą, by strategie sprzedaży stawały się coraz bardziej skuteczne?

W obliczu stabilizującego się rynku mieszkaniowego, deweloperzy w Polsce stoją przed wyzwaniem dostosowania strategii sprzedaży do nowych realiów. W I kwartale 2025 roku sprzedaż mieszkań na sześciu największych rynkach spadła o 6% w porównaniu do poprzedniego kwartału, mimo że oferta osiągnęła rekordowy wynik ponad 59 tys. lokali (źródło: raport JLL).

Czy integracja nowoczesnych technologii, zrozumienie potrzeb klientów oraz transparentna komunikacja wystarczą, by strategie sprzedaży stawały się coraz bardziej skuteczne? 💭Odpowiedź na to pytanie usłyszymy w panelu dyskusyjnym „Więcej, więcej, więcej, czyli o skutecznych strategiach sprzedaży w fazie stabilizacji na rynku mieszkaniowym”, którego moderatorem będzie dr Krzysztof Król, właściciel, Ultra Relations.

Poznajmy panelistów:
🔹 Robert Chojnacki, prezes, REDNET24, wiceprezes Tabelaofert.pl
🔹 Jadwiga Kosinska, project director, Stocznia Cesarska Development
🔹 Janusz Miller, dyrektor działu sprzedaży i marketingu, Home Invest
🔹 Wojciech Ponikowki, creative director i partner, Nautra Collective
🔹 Anna Zachara-Widła, customer voice expert, Nieruchomosci-online.pl

🚩 Panel: „Więcej, więcej, więcej, czyli o skutecznych strategiach sprzedaży w fazie stabilizacji na rynku mieszkaniowym”

📅 12 czerwca (czwartek), g. 15:55-16.50, Sala Mieszkaniowa


Bilety Czym jest FRN?