Instrukcja obsługi Match Maker
System Match Maker, przez który już dziś można zaprosić innych uczestników na spotkanie w trakcie konferencji.
Poniżej krótka instrukcja umawiania spotkań:
- ZALOGUJ SIĘ na swoje konto uczestnika, używając adresu e-mail i hasła wpisanego w formularzu przy rejestracji na konferencję;
- w zakładce UMÓW SPOTKANIE zobaczysz listę wszystkich uczestników, którzy już zalogowali się do systemu;
- kliknij przycisk SPOTKANIE przy wybranym nazwisku, wybierz datę, godzinę i miejsce
- system powiadomi Cię e-mailem o efekcie zaproszenia;
- przyjdź o umówionej godzinie do sali Spotkań Match Maker.
W zakładce MOJE SPOTKANIA możesz potwierdzić zaproszenia, które inni przysłali do Ciebie i sprawdzić listę wszystkich swoich spotkań. Każde zaproszenie dostaniesz też na adres e-mail, który podałeś przy rejestracji.
Masz umówione spotkanie, ale chcesz zmienić jego termin lub miejsce? Możesz wysłać wiadomość do osoby, z którą się umówiłeś, a nawet udostępnić jej swój numer telefonu.
Wolisz zostać na sali wykładowej? W zakładce PROGRAM zarezerwuj swój czas przy wybranych punktach programu konferencji – tych godzin inni nie zobaczą w Twoich dostępnych terminach spotkań.
Chcesz inaczej zaplanować swój dzień lub nie życzysz sobie zaproszeń na spotkania? W zakładce MOJE SPOTKANIA możesz zablokować wybrane godziny danego dnia („Zablokuj terminy spotkań w wybranym dniu”) albo uniemożliwić umawianie z Tobą spotkań („Zablokuj wszystkie terminy spotkań”).
Forum Rynku Nieruchomości, 6-7 czerwca, Sopot
Sheraton Sopot Hotel
ul. Powstańców Warszawy 10
Do zobaczenia w Sopocie!